O konieczności systematycznego odświeżania własnej witryny www i dopasowaniu jej do aktualnie obowiązujących norm przekonała się spółka Autorobot – Strefa. Strona internetowa w nowej odsłonie pozwoliła unowocześnić wizerunek firmy w sieci.
Autorobot-Strefa to spółka zajmująca się produkcją linii do zgrzewania karoserii samochodowych „pod klucz”. W ofercie znajduje się projektowanie, obróbka mechaniczna, montaż, a także uruchomienie i serwisowanie linii technologicznych.
Nasza praca polegała na stworzeniu nowej odsłony witryny www będącej odzwierciedleniem nowoczesnych standardów. Głównym założeniem było to, że strona internetowa ma prezentować ofertę firmy oraz dotychczas przeprowadzone realizacje. Z uwagi na zakres działalności spółki, której produkty docierają nie tylko na rynek polski, ale również zagraniczny, do naszych zadań należało także przygotowanie witryny w 5 wersjach językowych. Dzięki temu z ofertą spółki Autorobot Strefa mogą zapoznać się nie tylko polscy klienci, ale również posługujący się językiem włoskim, angielskim, niemieckim lub francuskim.
Z poziomu strony głównej można dotrzeć na każdą podstronę – począwszy od zakładki „O nas”,
a skończywszy na „Kontakt”. Na stronie głównej znajdują się również dotychczasowe realizacje -
z filmami wideo oraz galerią zdjęć.
Cała strona internetowa jest przejrzysta i funkcjonalna. Zawiera wyłącznie niezbędne elementy, które pozwalają na intuicyjne poruszanie się po witrynie.