Strona www może kosztować 99,99zł?

Są firmy, które – chcąc posiadać nowoczesną i profesjonalna stronę internetową – cały czas liczą, że uda im się to osiągnąć niskim kosztem. Zwykle rozczarowują się, gdy cena, którą słyszą od agencji interaktywnej jest dużo wyższa niż przysłowiowe „99,99 zł”. Może, gdyby tak poświęcić sporo czasu na poszukiwania, znalazłby się ktoś, kto wykonałby witrynę za takie pieniądze. Ale… czy byłaby to strona www nowoczesna i profesjonalna – dopasowana do indywidualnych preferencji klienta? Raczej nie…

Z tego powodu właśnie, zgłaszając się do nas, nie usłyszysz magicznej kwoty „99,99 zł”. Dlaczego?

Strona www odzwierciedla oczekiwania i wizje klienta

Koszt wynika przede wszystkim z faktu, że dla każdego klienta przygotowywany jest indywidualny projekt graficzny witryny. Tylko w ten sposób powstająca strona odzwierciedla specyfikę branży, a także staje się wyróżnikiem klienta.

Przygotowanie zgodnej z oczekiwaniami klienta strony zajmuje wiele czasu

Zanim pracownicy przystąpią do jakichkolwiek prac, muszą dokładnie zapoznać się z oczekiwaniami klienta. Poznanie specyfiki firmy, wizji co do wyglądu i funkcjonowania witryny zajmuje wiele czasu. Jednak jest to nieuniknione, gdy strona internetowa ma być stworzona z myślą o konkretnej firmie i jej klientach.

Wdrożenie funkcjonalnej strony zajmuje wiele czasu

I nie jest to spowodowane niewiedzą czy brakiem umiejętności pracowników. Wręcz przeciwnie, ponieważ wdrożenie i uruchomienie użytecznej i bezpiecznej strony internetowej musi zająć wiele czasu. Wszystko po to, by mieć pewność, że witryna w każdej sytuacji będzie działać bez zarzutu.

Dlatego sporą część czasu poświęca się na testowanie jej funkcjonowania (np. w różnych przeglądarkach, urządzeniach mobilnych).

Wiedza i umiejętności pracowników kosztują

A tylko dzięki nim możliwe jest stworzenie profesjonalnej i nowoczesnej strony internetowej. Nie da się wykonać atrakcyjnej i funkcjonalnej witryny bez znajomości podstawowych zasad, uzupełnionych wiedzą najnowszą.

Istotne znaczenie ma nie tylko sprawne posługiwanie się programami graficznymi, ale również umiejętność tworzenia przyjaznego dla użytkowników interfejsu – bo w końcu użytkownicy mają z witryny korzystać, a nie tylko ją oglądać. Niemałe znaczenie ma wiedza pozwalająca zamienić przygotowany plik graficzny na kod źródłowy w taki sposób, by witryna działała szybko i poprawnie wyświetlała się w przeglądarkach, itp.

Dlaczego warto postawić na profesjonalistów?

Z amatorami, wykonującymi strony internetowe za 99,99 zł jest jak z łysymi fryzjerami albo szczerbatymi stomatologami. Czy wybrałbyś się do nich nawet wtedy, gdy gwarantowaliby Ci niskie ceny? Raczej nie… Obawiałbyś się, że – z jakichś powodów – i Ty możesz stracić zęby lub włosy, co nie wpłynęłoby na Twój wygląd (jako Twoją wizytówkę) korzystnie.

Potraktuj więc swoją witrynę internetową jako najlepszą wizytówkę, która świadczy o Tobie i o Twojej firmie. To strona – jako że potencjalny klient w pierwszej kolejności ma z nią styczność – wpływa na to, w jaki sposób firma będzie postrzegana.

Korzystanie z usług amatorów to tylko pozorne zyski. Bo czy zaufałbyś firmie, która posiada amatorską stronę internetową i za jej pośrednictwem prezentuje swoją ofertę? Niekoniecznie… W efekcie kiepska witryna to brak klientów. A brak klientów to pierwszy krok do biznesowej porażki.