Sporą część środków finansowych przeznaczasz na kosztowne kampanie reklamowe, chcąc dotrzeć ze swoją ofertą do znacznie szerszego grona potencjalnych klientów? Ale wciąż nie posiadasz własnej strony internetowej? Nie tędy droga… Pamiętaj, że w dzisiejszym świecie firmowa strona internetowa to podstawa, by zaistnieć nie tylko w sieci, ale gdziekolwiek. Nawet wtedy, gdy nie oferujesz swoich produktów za pośrednictwem Internetu.
Wiele już artykułów poświęcono tematyce firmowych stron internetowych. Mimo wszystko nadal nie jesteś przekonany co do słuszności tej decyzji? Poniżej przedstawiliśmy najważniejsze korzyści. Czas byś wreszcie zrozumiał, jak ogromne znaczenie ma strona internetowa firmy.
Firmowa strona internetowa jest niezbędna, ponieważ dzięki niej Twoi potencjalni klienci odnajdą Cię w sieci.
Tak niewiele trzeba, by Twoja oferta dotarła do znacznie szerszego grona użytkowników. Prawdą jest, że jeśli nie istniejesz w Internecie, tak naprawdę w ogóle nie istniejesz. Brak firmowej strony internetowe jest więc niczym strzelenie samobója podczas rozgrywki meczowej z konkurencją. Nie wierzysz? To teraz wyobraź sobie co robisz, chcąc znaleźć dane teleadresowe firm z konkretnej branży. Czy dzwonisz na informację? Błądzisz po mieście? Czy może korzystasz z Internetu? No właśnie… Zdajesz się wyłącznie na wyszukiwarkę, ponieważ takie działanie pozwoli Ci oszczędzić czas. Co dzieje się, gdy nie trafiasz na stronę internetową jakieś firmy (ponieważ jej po prostu nie ma w sieci)? Proste – wybierasz spośród dostępnych. Już wiesz, jak postępują Twoi potencjalni klienci, gdy nie mogą Cię znaleźć w sieci?
Dzięki firmowej stronie internetowej znacznie łatwiej będziesz komunikował się z klientami.
Dziś – gdy większość osób prowadzi szybki i intensywny tryb życia – nie chce tracić cennych godzin. A przecież spotkania w siedzibie / placówce firmy zwykle pochłaniają sporo czasu. Strona internetowa jest więc niejako wyjściem naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych klientów. Dzięki witrynie szybko można zapoznać się z ofertą, przejrzeć dostępny asortyment, a w razie potrzeby – skontaktować się mailowo z pracownikiem. Tworząc kilka wersji językowych witryny, uruchamiając forum, umożliwiając skorzystanie z newslettera, poprawiasz komunikację z obecnymi i przyszłymi klientami.
Firmowa strona internetowa sprawia, że w oczach klientów stajesz się profesjonalną firmą.
Decydując się na witrynę w sieci, jesteś w stanie zwiększyć wiarygodność swojego przedsiębiorstwa. Pamiętaj, że odpowiednio przygotowana strona www pozwala wykreować pozytywny wizerunek firmy i wzmocnić świadomość marki.
Strona firmowa pozwoli Ci na przedstawienie swoich nowo wprowadzanych produktów lub usług.
Za pośrednictwem witryny możesz chwalić się również swoimi osiągnięciami oraz znaczącymi w branży kontrahentami, z którymi udało Ci się nawiązać współpracę.
Firmowa witryna www uważana jest za jedną z najtańszych, a zarazem najbardziej skutecznych form reklamy.
Jednak – w przeciwieństwie do innych – ma globalny zasięg. Dzięki temu możesz ze swoją ofertą docierać nie tylko do lokalnych odbiorców, ale również użytkowników Internetu, znajdujących się na końcu świata. A wszystko to bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
Jeśli nadal nie jesteś przekonany co do słuszności posiadania własnej strony internetowej, zaryzykuj i zacznij liczyć zyski.